dilluns, de juny 05, 2006

La casualidad no existe...



...o potser sí?

4 Comentaris:

Blogger dAvidet diu...

Jo crec que si!
i l'atzar, i el caos, i el destí pre-fixat per a poder-lo trenkar...Existeix tot i a l'hora no existeix res...

5/6/06 14:44  
Blogger Izevsk diu...

bufff, m'he posat a pensar q els exàmens són una reacció química, bé, un mogolló de reaccions i ja veus...vai fer fer les pràctiques q em falten.

15/6/06 10:08  
Blogger doppelgänger diu...

casualitats clar que existeixen, que no és d'haver...
Magritte por ejemplo o el numero 49 sin ir más lejos!

i atzar... bueeeeeeeno.
Kaos... bufffffff, mogolló! que m'ho diguen a mi! Que pregue a nosequí per a que dilluns que bé me salga un número que me haga agraciado.

A mi de totes eixes coses la que més m'agrada és la Catàstrofe, posats a triar que siga 'portooloalto' no.

Casualitats, si, estan ahí, Ara bé, el sentit que li atorgue cadascú...

ahi ja entrem en les fantasies i el folklore de cada uno i jo ahi ja no em clave.

=P

20/6/06 01:39  
Anonymous Anònim diu...

lo que existe es la mala suerte

21/6/06 13:13  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici