dilluns, de juny 19, 2006

Les Retrouvailles

Per què de vegades les desgràcies dels altres ens fan retrobar la nostra felicitat? Sentir-nos millor perquè el que tenim, tot i haver-ho estat posant en dubte massa temps, és molt millor que el que tenen els altres, o, millor dit, uns altres.
És curiós com podem canviar d’ànim només descobrint una errada pròxima, que fa que, tot allò en que havíem deixat de creure, passe a ser tan fantàstic que fins i tot ens en sentim orgullosos. Orgullosíssims, m’atreviria a dir. I ens regodegem en la desgràcia de l’altre més i més, amb l’únic objectiu d’augmentar la nostra alegria. I funciona. Vaja que si funciona.
Qui més qui menys ho ha fet alguna vegada, i qui estiga lliure de pecat que tire la primera pedra.
Sé que és egoista, i fins i tot pot arribar a ser cruel, però a mi, aquest dimecres, la desgràcia aliena m’ha tornat la confiança en la Cuarta, en els professors, en mi mateixa, i en tot un mètode que fa uns mesos venia qüestionant...
I és que no hi ha com veure l’obra que tu prepares destrossada per una altra escola, això sí que és una pujada d’autoestima, i de les grosses.

4 Comentaris:

Blogger Izevsk diu...

m'alegre per tu.
A mi la veritat és q em trenquil.litza molt pensar q Ruth, Sandra o Katya són majors q jo i estan en primer de carrera...q la gent es deixa exàmens per fer, q hi ha pisos més bruts q el meu, q Eloi no ha currat en la puta vida, q la gent viu acomplexada pel seu físic, q hi ha qui té els mateixos traumes sexuals q jo (o pitjors!) q jo fume porros i la penya es fa pastlles i... si, encara q semble mentida, hi ha qui xarra més q jo i qui la caga de mala manera cada cop q obri la boqueta.
Però això tampoc no em soluciona les meus paranoies (i no tan paranoies) i sas q vida, cada dia em semble més patètic.
Però qui no fa res per ell mateix no té dret a queixar-se després de com l'ha tractat la vida.
Supose q al final tot és un excés d'ego, d'autoindulgència...
Q faré quan em trenque les dents contra el mur de la relitat? supose q drogar-me, sempre és més facil fugir q fer front a les coses... o pot ser va i reaccione! ves tu a saber!
un besot guapa! (aquest estiu me'l vaig a passar de campo y playa, a vere si ens veiem una miqueta més!!)
salut!

22/6/06 01:24  
Blogger dAvidet diu...

En estos casos yo me pregunto, què pensará el Papa?... Ell sentirà plaer amb el mal dels altres?... Es bondados i de bon cristià sentir alegria encara que siga menudiunga en les errades dels deméS?...no sé no sé..tengo mis dudas...
El que si sé es que és humà comparar i quan algú fa les coses millors q uns altres: coño! po contenta q te tiene q poné! xq tú lo vales!...
a mi pokes vegades també em passa de dir: uis,... però si ells estan pitjor que en la meva kerida escuela politècnica inferior de Gandia... i mira pense q nu he perdut tant el temps... Però no sabria dir si és per nu caure en depressió o xq m'alegre d'aquest fet... no sé
lo meditaré con la almohada!
guapetona!:P

23/6/06 13:21  
Blogger Sandra diu...

Si, qui està pitjor que tu et pot servir de consol, però el que t'ha de fer reaccionar és vore els que ho fan millor, però com això ens fa mal tanquem els ulls i ens dediquem a tindre compasió dels que estàn més apurats. Quanta hipocresia, i jo la primera, i mira que ja em queda poca gent a qui mirar per damunt del muscle. A la fí, som el que fem cada dia, i si ho sumem tot, és el que la gent utilitza per mesurar-nos. Llàstima haver restat tant. I per si encara queda algún grà d'optimisme, ha de ser aquest: "Tota resta sols és una suma negativa, el secret està en el signe" Doncs això, encara que podria, no m'agrada mirar per damunt del muscle, però molt menys si sóc jo l'objectiu, no ho hauré fet bé per mereixer millor consideració, però la compasió no la mereixc, o almenys no la vull.

25/6/06 16:59  
Blogger Sandra diu...

a tot això, perla, m'alegre que et vaja tot bé. Jo l'estiu me'l passaré currant, però algún ratet tindré pa fer la xarraeta...Vinga besets i a gaudir...

25/6/06 17:18  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici